امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://fathi.cloob24.com
0

در این سیستم از یک دستگاه قابل حمل سبک و کارا بدون نیاز به شارژ های مکرر باطری جهت ثبت مکانهای که نگهبان ها به آنجا سرکشی می نمایند استفاده می گردد.

اهمیت استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی

تفاوت بین گشت زنی مرسوم و گشت زنی در این سیستم این است که در حالت مرسوم شما باید به گفته های نگهبان اتکا نمایید و کاملا کار را به خود شخص واگذار نمایید و دیگر کنترلی در مورد عملکرد نگهبانها ندارید. 

ولی با استفاده از سیستم گشت و نگهبانی الکترونیکی تمام عملکرد نگهبان بصورت علمی و صحیح بدون کوچکترین خطا به شما گزارش داده می شود، بدون اینکه هیچ سئوالی از فرد مورد نظر کرده باشید.

مکانهای مورد نیاز سیستم گشت و نگهبانی

این سیستم برای مکانهای که کنترل آنجا از اهمیت خاصی برخورد است و نگهبانها باید سر موقع به گشتزنی و بازبینی به پردازند مورد استفاده دارد. مانند: پادگانها، کارخانجات، معادن،مجتمع های مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری و اداری پست های مخابراتی، پست های لوله گاز و نفت و غیره...

کارکرد سیستم

روش کار به اینصورت است که با استقرار یک سری کارتهای بدون تماس (کنتاکلس) در محلهای که نگهبان باید به آنجا سرکشی نماید، که هر کدام از کارتها شماره مخصوص به خود را دارند که اختصاص به نام آن مکان دارد و وقتی نگهبان به مکان مورد نظر مراجعه می کند با نزدیک کردن دستگاه گشت و نگهبانی به کارت مخصوص آن مکان اطلاعات آن بر روی حافظه دستگاه ثبت می شود و این بدین معنی است که نگهبان درساعت مورد نظر و تاریخ مقرر در این محل حضور داشته و بازبینی انجام شده است و این عملیات به عنوان یک رکورد در حافظه دستگاه ذخیره می شود و در پایان کار مدیر سیستم با استفاده از نرم افزار مخصوص اطلاعات دستگاه راتخلیه و از عملکرد نگهبان ها گزارشات را استخراج می نماید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه